Virtuális asszisztens - VA

Elözmények

2017. október 09. 12:40 - Hamvai Mária

Hónapok óta készülök a blog írásra. Sokat olvastam róla, még könyvet is vettem (mondjuk ez nem jelenti azt, hogy írni is tudok, még azt sem tudom szeretek-e írni egyáltalán). Mindenesetre itt a vége a halogatásnak :) !

Két dologban azonban biztos vagyok:

1. Nem szeretnék szárazon, és unalmasan írni. 

2 .Mindenki által érthetően fogalmazok. - Nemrégiben egy munkámmal, megbízással kapcsolatban olvasgattam egy törvényt. Egy egyszerű kérdésre szerettem volna válasz kapni. Hát nem sikerült! 2 embert is fel kellet hívnom, hogy értelmezni tudjam az olvasottakat.

Gyere, tarts velem, ha szeretnéd megismerni munkámat a virtuális asszisztenciát, a vállalkozói létet és engem (a személyes részeket úgy sem tudnám kihagyni).                                                                                         

Hamvai Mária Mariann

Virtuális asszisztenskepatmeretezes_hu_fgp4241marretus_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineasszisztens.blog.hu/api/trackback/id/tr5612924803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása